- Наявність: Немає в наявності
- Модель: 000016462
Виробник: JFD
Немає в наявності
Вал проміжний ЮМЗ (Z=14,L=454) 40-1701048 з втулкою (JFD)
Конструктивні особливості проміжного валу КПП ЮМЗ
Коробка передач ЮМЗ дозволяє використовувати десять передач вперед і дві передачі назад. Широка лінійка передач забезпечується встановленням у корпусі КПП валів із набором шестерень.
На вторинному валу розташовуються каретки перемикання, шестерні які вводяться в зачеплення з шестернями розташованими на проміжному валу. Вал проміжний КПП ЮМЗ знаходиться внизу картера коробки і обертається на двох кулькових підшипниках. Він порожнистий, тому що всередині його знаходиться вал приводу ВОМ. У задній торцевій розточці валу передбачена установка бронзової втулки. Вона використовується як опора валу приводу ВВП. На шліцевій частині розміщуються шестерні передач. Вони щільно стиснуті спеціальною круглою гайкою між внутрішньою обоймою заднього підшипника валу та упорною шайбою, розташованою в задньому кінці шліцевої частини.
Гладка частина валу використовується для встановлення шестерні, що знаходиться в постійному зачепленні з шестернею первинного валу. Вона вільно обертається на втулці, що запресована всередині неї.
Проміжний вал КПП ЮМЗ з його набором шестерень дозволяє здійснювати передачу моменту, що крутить, до головної пари з різними швидкостями обертання.
Можливі несправності проміжного валу КПП ЮМЗ
Найчастіше дефекти валу проміжного КПП ЮМЗ є наслідком природного зносу внаслідок тривалої роботи коробки без ремонту. Найбільш характерними несправностями є:
-Вироблення шліцевої частини валу;
-Вироблення гладкої частини валу;
-Знос місць встановлення підшипників;
-Пошкодження різьблення під гайку.
-Вироблення опорної втулки валу приводу ВВП.
Конструктивні особливості проміжного валу КПП ЮМЗ
Коробка передач ЮМЗ дозволяє використовувати десять передач вперед і дві передачі назад. Широка лінійка передач забезпечується встановленням у корпусі КПП валів із набором шестерень.
На вторинному валу розташовуються каретки перемикання, шестерні які вводяться в зачеплення з шестернями розташованими на проміжному валу. Вал проміжний КПП ЮМЗ знаходиться внизу картера коробки і обертається на двох кулькових підшипниках. Він порожнистий, тому що всередині його знаходиться вал приводу ВОМ. У задній торцевій розточці валу передбачена установка бронзової втулки. Вона використовується як опора валу приводу ВВП. На шліцевій частині розміщуються шестерні передач. Вони щільно стиснуті спеціальною круглою гайкою між внутрішньою обоймою заднього підшипника валу та упорною шайбою, розташованою в задньому кінці шліцевої частини.
Гладка частина валу використовується для встановлення шестерні, що знаходиться в постійному зачепленні з шестернею первинного валу. Вона вільно обертається на втулці, що запресована всередині неї.
Проміжний вал КПП ЮМЗ з його набором шестерень дозволяє здійснювати передачу моменту, що крутить, до головної пари з різними швидкостями обертання.
Можливі несправності проміжного валу КПП ЮМЗ
Найчастіше дефекти валу проміжного КПП ЮМЗ є наслідком природного зносу внаслідок тривалої роботи коробки без ремонту. Найбільш характерними несправностями є:
-Вироблення шліцевої частини валу;
-Вироблення гладкої частини валу;
-Знос місць встановлення підшипників;
-Пошкодження різьблення під гайку.
-Вироблення опорної втулки валу приводу ВВП.
2 062.50грн.
Знижка 3% за реєстрацію на сайті.
Знижка 2% при замовленні від 2000 грн.
Знижка 4% при замовленні від 10000 грн.